Barbie om skolan

Fy fan vilket äckel place! Barbie hatar skolan! Som tur är så skolkar jag nu för att blogga för er mina bitches ♥
En lärare sa till mig idag:

- Har du inte läst någonting i helgen B?
- NEJ? Skulle jag?!       
- ja, det var ju läxan till i dag!
- Jasså? det visste jag inte...
- jaha, okej. Vad gjorde du i helgen då?
 *tyst* (Jag i panik började tänka)
- Joo, jag var på ett dagis och läste för små barn, ink. min lilla syster.  ( BARBIE STÅR OCH LJUGER)
- Nämen har du det? Det visste inte jag om dig B!
- Nää, de visste du inte.
- Härligt, du blir godkänd!

*BARBIE GLAD!*
       

Eentligen var jag på fest och fixade naglarna. Och vafan, läsa för små dräggel ungar på ett dagis!!!
Det är en sak som aldrig Barbie gör!!

Snart har jag min favorit lektion, idrott. och jag vet vad ni tänker, "barbie anstränga sej!?" och nääjj, jag inte gilla. Men jag har en anledning till de ofc! jag har köpt en ny mjukisdress som jag älskar, som är knallrosa ♥

Barbie gillar! ♥

XOXO/

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0