Vadå snygg?!♥

Jag var som en super söt docka i min rosa mjukis dress på idrotten (Alltså vilket jag då redan är. Dah, jag är Barbie!)Inte nog med att killarna i klassen tyckte det. Även den super snygga idrottsläraren, fan alltså. Han var som helt koncentredrad på mig, nästan hela lektionen. Och jag vet vad ni nu tänker; " Onej, Barbie,satsa på en lärare är inte bra!"
Men jag har tänkt på det, jag kan höja mina betyg i idrottt kanske? Har inte så höga nämligen. För vilken lärare kan inte stå emot att stirra ut moi?!?! Hallå jag är barbie?!

Idag har jag även messat en hel del med "hemlig" vill inte nämna för mkt, jag menar, vafan inte vill jag lägga ut för för mkt. Barbie vill inte vara en skvaller bytta!

Tänk om man såg ut så?! Jo jag vet en...
JAG, OFC! ♥

Men nu ska jag gå och ta min könhetsömn!
 Godnatt, ! I know you love me bitches!♥
XOXO/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0