BARBIE ARG!

Fan den jävla, Bitchen!!  (ursäkta mitt utryck, men ibland måste jag få berätta hur jag känner!)
Iallafall, så är jag jävligt sur på linda! Mr"hemlig" hade fest iallafall, så jag är smått sur på han med, men ändå inte.
-För jag kan verkligen inte vara sur på dig älskling♥
"hemlig" kom till mig imorse och berättade att linda,(vi är inte så nära vänner, men ändå!) hade på festen, försökt ta ifrån mig min lilla gölle gris (mr hemlig) Men det ville ju inte han, men han var så pass full att dom  STRULADE!!! Jag var ju inte där och stoppade  det hela, så hon passade väl på att sabba mitt liv då antar jag!?!!

Men som tur är så kom han ju till mig och berättade det!
- Tack, Du ÄR och kommer ALLTID vara MIN  älskling!♥

Där hör du din lilla bitch, linda! DU MISSLYCKADES!!!!
Linda, jag har bara en sak att säga dig, för jag vet att du läser min blogg!
LINDA; DU ÄR EN PATETISK HORA!


Hihihihi, barbie kan ha små utbrott ibland...
XOXO/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0