Barbie hissar och dissar

  • Min nya header. Som min kompis gjorde. Den blev så jätte gullig! tack älskling ♥

 

  • Höstens kommande fester. Jag är så taggad till höstens kommande fester. Har alltid lika roligt på festerna som mina älsklingar har. KISSES TO YOU!

 

  • Mjukisdressar. Jaa, ni hör ju själva. Barbie ♥ mjukisdressar!

 

  • MR Hemlig. Min älskade vän. Elr kankse ska jag säga lite mer är vän ;) tack för att du räddar mina dagar ♥♥♥

 

 



  • Barbie kopior? Dom tror att dom kan bli lika dan Barbie som jag!?!!?!?!? jag säger bara "lycka till"

 

  • Rika människor. Jag hatar inte rika människor (för jag själv är ju en rik en) men jag menar rika människors atityd till allt och annat! blääää för er! puss Barbie...

 

  • Rött nagelack. Hur kan man fortfarande köra med rött nagelack altså!? Det gjorde man i somras? Höstens tränder är rosa ofc. Men inte så ljus rosa, utan mer åt den mörkare tonen.

 

XOXO/

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0