Barbie hissar/dissar!♥


    • Höst mys!  Jag bara älskar när hösten kommer! Babie älskar att mysa på hösten. Ha en mysig film kväll! Åhh, vill mysa varje dag!!!!♥



    • Höst kolektionerna! Sanma där, höstkolektionerna är bara för mysiga!♥



    • Mina kompisar! Dom ä bara helt bäst! Jag glömde säga det i bloggen kanske?! Typ alla mina kompisar messade/ringde, och frågade hur jag mådde. Och nu när jag är typ frisk så vill varenda en varta med mig och ha mysiga film kvällar.Åh, vad jag älskar er!♥    

          

    • Personer som tror känna mig!  Sånt hatar jag. Lägger in en komentar och säger typ ; "Du är säkert ingen Babie. Du skriver bara att du är en. Vilken jävla bitch!" Folk fattar inte att dom skriver till en person! Och jag har också kännslor.Barbie kännslor!♥ tihi!

    
   • Dom som är avundsjuka!   Visst jag kan ockå vara avundsjuk ibland. Men det här är överkurs! Att skriva dåliga saker på en annas blogg som typ; "Du vill ju bara få folk som läser din blogg, men du bryr dig inte om vad andra tycker. Du vil ju bara vara känd för ingenting. Du är atetisk!" Och man själv vill vara så. Onödigt att komentera?!


   • Japanska fjortisar?!  Inte för att jag har så emot det. Men det är inte fin sminkning!!! Överdrivet?! Ingenting för Barbie allafall!



XOXO/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0