Fiffi gäst bloggar!

Heej på er söta Barbie läsare!
Jag har sett att någon har komenterat och sakt dåliga saker om min lilla babe.
Och föressten så är jag Fiffi,och är en av Barbies bästa vänner! Så jag vet en hel del om henne. Och tro mig, Om man är vän med henne vill man aldrig släppa henne. Och ni tror ni säkert att jag också är en sån där Fjortis Barbie som älskar sig själv. Nej, det är jag inte. Egentligen är jag och Barbie helt olika en ändå lika på nått sätt.
Så om ni ska säga något taskigt till Barbie, gör inte det ni känner hon inte..

Ialla fall, jag har själv ingen blogg men har tänkt skaffa en, snart typ. Så jag provar just nu bara skriver några rader på Barbies blogg.
Faktist är det ganska kul. Men jag kan tänka mig att det tar en hel tid av sitt liv att bara sitta klistrad vid en dator och skriva till allmänheten?!

Vad tror ni?   

Kanske dags att skriva dom sista raderna på inlägget? Jajemensan, Så jag tackar och bockar för mig och hoppas ni fortsätter att läsa Barbies blogg. För det ät ju liksom rosa och helt fabulous! (stavning???)

Bamsekramar /Fiffi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0