Godmorgon!♥

Godmorgon snyggingar!♥
Barbie är nyvaken! Vaknade för typ för nån minut sen av att någon ringde annonymt till mig!!
Jag vet inte vem de var men arg blev jag iallafall!

(Nyvaken Barbie)- Hallå?!
(Annonym) - Tjaa, snygga godingen!
(Barbie) - Va?, vem är det?
(Annonym) - Men det är ju jag! från festen, minns du inte mig?
(Barbie) - Nej borde jag?
(Annonym) - Jaa! Det var ju jag som bar hem dig då du var full. Och du sa till mig; "tack, vad söt du är! Ring mig sen älskling"
 *tyst*
(Barbie)- eeh, va?! Jag var full då minns inte!
(Annonym)- ja, men ändå! Det betyder ju inget!
(Barbie)- Fattar du inte! Jag var FULL = packad . MINNS INTEE!!!
(Annoym) jaha.. men...
(Barbie)- Ring inte till mig igen!
*Klick*  
   

ÅÅH! Så sur jag blir. Fattar han ingenting eller?! Det var ju skit många där på festen i fredags.
Och inte minns jag alla jag minglade med?! När man är full är man full och jag minns inte fan vem han var heller!
Åh, Vilken idiot!

Jajam, nu ska jag fixa mig. Pusss

XOXO/

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha x)

2009-09-06 @ 16:11:06
URL: http://minzi.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Snyggt där ;) Allt bra?

2009-09-07 @ 14:39:54
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0