ÅÅÅH!

Barbie mår bättre! JAA! ♥

 

Jag har bara lite feber nu, och ont i halsen... inte så bra inte... Men tur jag har min blogg så att jag blir gladare! och alla mina söta och älskvärda läsare ♥ ikv ska vi äta tacos, men de är inte så bra för jag har typ ingen smak -.- 

 

och jag är inte så glad heller för jag var tvungen att ställa in festen hos " MR Hemlig" :'(
- älskling, du får ha de kul utan mej! men jag vet att de är gode svårt ;)
JAG VILLE DIIIIT! och så här gick de! -.- ↓

nää, ska gå och knarka lite ipren nu, KISSES



XOXO/


Kommentarer
Postat av: Inte ditt namn

Lägg upp en riktig bild på dej själv, om du vågar för då så ser du nog inte ut som barbie!

2009-09-13 @ 13:00:41
URL: http://murderkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0